Oost west.... thuis is ook niet verkeerd ✈️👍🏼😉

13 november 2018 - Legian, Indonesië

Terwijl ik dit schrijf ligt Nederland nog op één oor. Vandaag is ons vertrek terug naar Nederland. Aan alles komt een eind, zo ook aan deze vakantie met al zijn mooie herinneringen.

Gisteren hebben we de laatste spullen, die we nog zochten, ingeslagen en onze koffers voor een groot gedeelte gepakt. Moet zeggen dat dit aardig gelukt is ondanks de maskers. Dus sorry Freek, geen aanhanger achter het vliegtuig. 😉

Voor de rest hebben we het gisteren rustig aangedaan. De rekening van het hotel betaald voor al ons eten en drinken en hebben we ons voorbereid op de reis die weer komen gaat.

We zullen om 12:00 uur plaatselijke tijd worden opgehaald om op de luchthaven van Denpasar te worden afgezet. De terugreis zal in het totaal 18 uren duren, dus langer dan onze heenreis. Hier moeten we ons dus weer geestelijk op voorbereiden, mede omdat het tijdverschil van 6 uur ons behoorlijk parten zal gaan spelen. Zodra we thuis zijn, mogen we onze klokjes weer 6 uur terug zetten, en begint voor ons de dag gewoon weer van voren af aan. Ik ben bang dat bij ons dan het licht uitgaat. 💤

Voor nu gaan we ons zo snel mogelijk douchen, aankleden en ontbijten en nog even langs de Spa omdat Wendy een afgebroken nagel wil laten fixen. Ze heeft vanacht slecht geslapen dus zal wel doodmoe zijn bij thuiskomst. Morgen weer lekker in ons eigen bedje. Geen hitte meer, geen airco maar een heerlijk koele kamer en eigen bed.

Ze zeggen niet voor niets “Oost West, thuis best”. Het is ook weer fijn om naar huis te gaan. Freek, Astrid we hebben jullie erg gemist en zitten vol nieuwe verhalen. Dus, onder het genot van wortels 🥕 en water 💧lekker bijkletsen over al het moois wat we hier hebben gezien en beleefd.

Hier houdt mijn vakantie blog op. Hoop dat jullie het leuk hebben gevonden om ons te volgen in Bali. Ik vond het in ieder geval leuk om het te schrijven en over jaren dit nog eens terug te lezen zodat dit voor eens en altijd is vastgelegd.

Selamat! 🙏🏼

1. Jolanda van Rensch:
    13 november 2018
    Goeie reis ladies, fijn dat ik digitaal mocht meereizen. X
  2. René:
    13 november 2018
    Goede reis en wat een mooie vakantie om op terug te kijken.
    Tot over (ruim) een week
  3. Marianne B:
    13 november 2018
    Fijn dat jullie zo genoten hebben. Dat pakt niemand jullie meer af.
    Een hele goede terugreis, groeten aan Freek en Astrid en we zien elkaar gauw! Xxx
  4. Marianne:
    13 november 2018
    Leuk dat jullie er ook van genoten hebben. Nu ready to take-off richting Hong Kong.
  5. Rob grunsfeld:
    13 november 2018
    Vlieg veilig ene tot snel. Ps wat een mooie foto's. Trouwens wortels en water???? Lol
  6. Jan:
    13 november 2018
    Lees toch dat jullie het erg naar jullie zin hebben gehad en dat is het voornaamste.
    Wij wensen jullie een fijne en voorspoedige terugreis (zonder vertragingen) en kijk maar weer uit naar het nachtje in je EIGEN bed!!!!😪🤣😀. Groetjes Jan en Gon
  7. Marianne:
    13 november 2018
    Hoi Jan, leuk je reactie te lezen. Maar helaas, de eerste vertraging is een feit. In plaats van onze overstap Amsterdam om 23:45 uur wordt het al 0:30 uur en guess what... We moesten letterlijk met de trein naar gate 60 reizen. Was te ver reizen. 😂😂😂