Dag 6: Weer terug naar huis ⛴

3 oktober 2020 - Almere, Nederland

Vanochtend het wekkertje om 07:45 uur laten aflopen. Hup, beentjes over de rand van het bed en naar de badkamer. Snel gewassen en aangekleed om vervolgens Freek aan te sporen om op te staan. Ondertussen heb ik de bedden afgehaald, koffers ingepakt en vervolgens met zijn allen nog even ontbeten. Daarna hebben we de taken verdeeld en zo waren we om 10.00 uur klaar.

Fred had ondertussen de auto ingepakt. Mooi op tijd om te vertrekken richting de Ferry die in deze tijd van het jaar een keer per uur afvaart terug naar Den Helder. We waren mooi op tijd op de plaats van bestemming en na nog even de benen strekken konden we kort daarna de boot op, klaar voor de overtocht terug naar het vaste land. Vervolgens nog een klein stukje rijden naar Heerhugowaard om alle spulletjes weer over te laden in onze eigen auto, nog een kop koffie en dan afscheid genomen van onze vrienden. We hebben weer genoten! ☺️

20201003_103218

Weer lekker terug naar onze eigen huis waar een prachtige bos bloemen op tafel stond van onze lieve vrienden en buurtjes René en Marianne voor ons 34-jarig huwelijk. Helaas trof ik ze niet thuis om ze te bedanken. Maar bij deze, mochten jullie dit lezen, alsnog bedankt!

Welkom thuis!

Tot de volgende vakantie maar weer!

1. Jan:
    4 oktober 2020
    Welkom thuis weer!!👍🏡
  2. Marianne:
    14 oktober 2020
    Dankjewel! Hopenlijk spreken we elkaar weer eens en niet bij AH bedoel ik. Stay safe ;-)