Dag 18: Strand, zand & zonnebrand 🐿🌊

28 oktober 2023 - Kuta, Indonesië

Vanochtend hebben we het rustig aangedaan. Rond 09.00 u aan het ontbijt. Na het ontbijt zijn we via de villa tuinen terug gelopen waar de eekhoorns vrolijk van tak naar tak springen. Een klein deel is enigszins afgeschermd en worden ze met pinda's gevoerd. Dit is alleraardigst om te zien.

De eekhoorns op dit eiland Bali

Aansluitend zijn we op geldjacht gegaan omdat we niet zoveel geld in één keer kunnen pinnen zullen we dit in fases moeten doen om dinsdag de rekening te kunnen betalen. Maar na 3 ATM's te zijn afgelopen kwamen we nier verder dan max. 1.500.000 IDR. Dat zet dus geen zoden aan de dijk. Na toch nig 2.500.000 IDR te hebben geprint bij een hotel hier even verderop, zijn we maar terug gelopen en bij de receptie gevraagd of we ook met de betaalpas konden voldoen. Dit gin helaas niet maar wel met Creditcard.  Dan doen we dat maar want we hebben weinig zin 4 a 5x te pinnen.

's Middags zijn we lekker naar het strand gegaan waar we lekker hebben geluierd, gelezen en even de zee zijn ingedoken. Lunch was een mandje mie met gebakken ei en 2 goddelijke stokjes saté afgeblust met een Bintang (Ratler).  Na afloop hebben we een kleine 240.000 IDR (een kleine 15 euro) afgerekend voor 2 bedden, 2x lunch en 2 biertjes en vervolgens zijn we de weg overgestoken twrug naar de ruin van ons hotel. Omdat het van 4 tot 6 happy hour is zijn alle coctails hier halve prijs in het zwembad en heb je voor een kleine 3 euro bijv. een Pina Colada (normale prijs voor alle coctails 99.000 IDR). Gewoon omdat het kan en we nog heel even vakantie hebben. Volgende week komen we weer met onze beide benen op de koude Nederlandse grond. Winterjassen aan en regen... heel veel regen zoals het er nu uitziet.

Ik verheug mij nu al... 🫤🙈