Dag 11: Even lekker helemaal niks & BBQ met vuurdans

21 oktober 2023 - Kuta, Indonesië

Vandaag hadden we een luierdag ingepland. We zijn pas laat wezen ontbijten en langzaam terug naar onze kamer terug gelopen. Eerst eens wat ondergoed uitwassen.  Gisteren heb ik wat wasmiddel gekocht dus vandaag maar eens aan de slag. Hoppe hoppe hoppe... 🩲🩳 effe lekker soppen 🤣 en klaar zijn we weer. Alles aan het wassen op het balkon en voor je het weet is het met 2 uurtjes droog. Daarna zijn we richting strand gewandeld om daar een eind langs de vloedstrook te wandelen. Zo hebben we genoten van alle (beginnende) surfers die ofwel het surfen op de golfen al bemachtigden of beginners die met veel vallen en opstaan zich deze kunt eigen probeerden te maken. Na een heel eind te hebben gelopen besluiten we bij een strandtent met vrolijk gekleurde parasols neer te strijken. Daar hebben we een tijd lang gezeten en genoten van onze bananen- en aarbeien milkshake.

Verliefd op deze parasolletjesLa Plancha

Na afloop zijn we hetzelfde stuk weer teruggelopen en hebben we nog een tijd lang op een strandbestemming vlak aan de vloedlijn gelegen en gekeken naar een stel vlak naast ons die de grondbeginselen van het surfen leerden. Erg leuk om dit eens van dichrbij te zien. Op mijn luie ligbedje nog even gezellig met mijn vriendin Marjanne gefacetimed en bijgekletst (was verbaasd dat ik nog wifi had van het hotel) en aansluitend belde Wendy mij. Ook met haar gekletst en Noah weer even gezien. Wat wordt die kleine boef groot en wijs. Ik hoorde zelfs dat hij nu "papa" zegt. Dat hebben we zo vaak met hem geoefend maar hij vertikte het te zeggen en nu... Ik denk dat in die paar weken dat we hem niet zullen zien hij heel veel veranderd zal zijn.

IMG-20231021-WA0006

Aan het einde van de middag zijn we maar weer langzaam richting onze kamer gelopen om te douchen, om te kleden en op te tutten. Klaar voor onze BBQ met entertainment wat om 19.00 uur zal beginnen. We werden in de tuin van het hotel keurig naar ons tafeltje geleid. Een mooi plekje voor 2 waar we alles goed konden zien. Een andere band dan door de weeks speelde gezellige muziek en het buffet werd geopend.

De satéboot met diverse soorten satéEn nog meer etenHet Buffet vol toetjes en fr🍮🍰🍩🍓🍉🥭

Letterlijk van alles en nog wat was er. Het ontbrak ons aan niets. Een grote soort van saté boot met allerlei soorten saté, groenten, rijst en nasi, wokken, saladebar en roetjesbar en los daarvan nog eens allerlei soorten fruit.  Het was heerlijk en erg goed verzorgd (kosten 399.000 p.p. of nog geen 25 euro p.p.) Ook hadden we tijdens ons diner Balinese dansers en vervolgens aansluitend vuurdansers met een geweldige show.

Balinese dansers

Kortom, we hebben een geweldige avond gehad en liggen nu asociaal uit te buiken op bed. Morgen maar eens wat minder. Misschien maar eens een vastendag (als het lukt).

De tuin van ons hotel bij avond

Selamat Malam! 🌙⭐️

1. Marianne B:
    22 oktober 2023
    Wat genieten jullie zeg.
    Mooie foto's ook.
    Nog heel veel plezier de komende dagen.
  2. Marjanne nieuwboer:
    23 oktober 2023
    Haha, minder eten, sterkte er mee, met al dat lekkers