Nog maar drie weekjes...

10 april 2017 - Almere Thuis, Nederland

Yes! Afgelopen zaterdag eindelijk onze tickets en alle andere documenten, folders en kortingsvoucher ontvangen van GoCanada. Het aftellen kan beginnen. Nog exact 3 weekjes en dan staan we al bij de terminal van KLM. Vandaag, op advies van vrienden, maar eens ingecheckt op de site van KLM op zoek naar wat extra beenruimte. Helaas, alle extra beenruimte bleek al vergeven. We vliegen heen met een Airbus A330-300 dat zoiets inhoudt als 2-4-2 stoelen. Met andere woorden, als je een beetje pech hebt zit je ergens in het midden, in een rij van 4 stoelen, en dus kan je geen kant op. Typisch iets voor mij, moet ik -tig keer naar het toilet. Heb dus uit voorzorg maar 2 Economy Class-stoelen achterin het vliegtuig gereserveerd. De veiligheid zit in de staart (zeggen ze) en dicht bij het toilet. Ook de tickets inhoudelijk nog eens goed bekeken en daar ontdekte ik nog een typefout. Astrid bleek plots AstriK te heten. Ook niet geheel onbelangrijk dat dit goed staat dus GoCanada gebeld met het verzoek haar ticket alsnog te corrigeren en een nieuwe naar me te e-mailen. Voor de rest zijn we momenteel veel aan het lezen en minder alles aan het plannen, wat ik maar moeilijk kan loslaten. Ik ben in vakanties nogal van het plannen, maar een volle maand in zo'n groot land, ben ik het overzicht gewoon kwijt. Heb wel wat plekken die we graag willen bezichtigen, maar voor de rest wordt het "Go with te flow". Ik laat me daar maar verrassen door al het moois wat op ons pad komt. Dan komt de rest van zelf.

1. Petra:
    10 april 2017
    Ik wil ook graag jullie reisverslagen volgen.Dank je wel alvast en heel veel plezier en genieten.je ziet zoveel.
  2. Indira Steinmetz:
    16 april 2017
    Zo'n lange reis ver weg, vergt inderdaad veel voorbereiding. Maar dat is ook veel voorpret, toch? Scherp van je dat die fout ontdekte.
    Wij zullen jullie verhalen zeker volgen straks.Ik vind het nu al leuk.
    Heel veel plezier en lekker genieten in Cananda
    Dikke knuffel
  3. Familie Heck:
    20 april 2017
    ik ben erg nieuwsgierig nar jullie belevenissen. Veel plezier alvast. Mama/oma