Laatste loodjes.....

14 maart 2017 - Almere Thuis, Nederland

Vanavond, na een late dienst, eindelijk thuis. Eerst een hapje, bakkie koffie en dan eindelijk met de voetjes op de bank, iPad op schoot en de laatste betaling overgemaakt naar GoCanada. Nu maar wachten tot de laatste documenten naar ons worden opgestuurd. Ben reuze benieuwd wat we nog kunnen verwachten. Gisteravond was ik toch wel nieuwsgierig of het mij zou lukken om via CanaDream (onze camperverhuurder in Canada) extra kilometers in te inkopen. Onze reisorganisatie GoCanada kon ons totale reispakket met max. 2.000 kilometers aanbieden. Helaas waren extra kilometers volgens hun nl. niet mogelijk. Naar onze mening echt te weinig. Zeker als je je bedenkt dat je al snel 3.000 kilometer of meer nodig zult hebben voor onze reis van één maand. Ik heb daarom gisteravond de chat van CanaDream opgezocht en binnen een minuut had ik al een vriendelijke dame aan de andere kant, die mij vroeg of zij wellicht iets voor mij kon betekenen. Bij navraag of ik extra kilometers bij hun kon inkopen was het antwoord dat dit geen enkel probleem was. Ik kon dit desnoods op de dag van aankomst nog beslissen. Overigens bleek een pakket van 1.000 extra kilometers vooraf ingekocht maar liefst $ 60,- goedkoper te zijn dan losse kilometers die ik achteraf zou moeten betalen. "De keuze is reuze".... maar het zal mijn  beslissing in ieder geval een stuk eenvoudiger maken.

Lieve lezer, fijne avond. Tot de volgende keer!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. René:
    14 maart 2017
    Mood geregeld! Komt al dichtbij.
  2. Henry:
    14 maart 2017
    Aftellen geblazen om naar dat mooie land te gaan
  3. Moon:
    15 maart 2017
    Kijk Mar, heb het wat meer ruimte met je kilometers. Kunnen jullie de route nog uitbreiden. Kijk er nu al naar uit om jullie avontuur te volgen!
  4. Familie Heck:
    15 maart 2017
    Anders ik wel Moon. Na zoveel verhalen op het reisforum Canada op Facebook te hebben gelezen , weet je bijna niet meer waar te beginnen. De reacties van de diverse "ervaren" Canada-ganger is nog leuker en enthousiaster dan de ander. We tellen nu de weken en zo de dagen af.

@Rene, Welke Rene plaatst bovenstaand bericht? Niet in mijn lijst kennelijk geaccepteerd. Ken Rene Fredriks, Rene de Bruijn... zeg het maar? Wellicht toch nog even op de acceptatie in mijn uitnodiging klikken. Maak het een stuk eenvoudiger ;-)
  5. René:
    10 april 2017
    De Bruijn dus. Met die link is denk iets niet goed gegaan
  6. Adriaan Borsjé:
    14 april 2017
    Noch even en dan... Veel plezier daar!