Dag 6: Lekker luieren, zwemmen, lezen en strandwandeling

16 oktober 2023 - Kuta, Indonesië

Vandaag besloten het er maar van te nemen. Vanochtend beetje uitgeslapen en na douchen meteen in onze zwemkleding gelezen. Vervolgens ontbeten en hup... naar het zwembad waar we een groot deel van de dag hebben liggen luieren, slapen, lezen en gezwommen.

Heb het boek "Kruip nooit achter een geranium" wat ik van Wendy had gekregen toen ik stopte bij LeasePlan bijna uit. Echt een heel leuk boek en beschrijft zoveel over bekende vrouwen nadat zij gestopt zijn met werken maar toch altijd bezig blijven en na hun werkzame leven nog midden in het leven staan.

Freek leek het leuk als ik mijn haar zou invlechten. Iets wat niet zo snel in mijzelf zou opkomen, maar met deze hitte en luchtvochtigheid was dit een aantrekkelijk idee. Geen gedoe met haren föhnen, zit mijn haar wel goed, warmte in je nek, gewoon lekker strak alles naar achter ingevlochten en geen gedoe. dus voor de 3e keer op rij weer naar de salon die ook haren doen. Al met al is ze een dik half uur bezig geweest maar het zit. Viel niet mee met mijn gladde sluike piekhaar.

Aan het einde van de middag hebben we nog een heerlijke strandwandeling gemaakt. De golven zijn hier mega hoog en de stroming sterk. Samen hebben we onder het genot van een Bintang-biertje op een zitzak naar de ondergaande zon zitten kijken. Zo mooi dit alles. 😍🌅

Ik ga nu stoppen met schrijven want het is inmiddels 20.00 u geweest en begin nu toch wel trek te krijgen. Ik zag dat er vanavond verschillende menu's werden geserveerd waaronder ook Tepanyaki. Ik denk dat de keuze niet zo moeilijk is. Tot morgen maar weer.

Putu is vast weer vroeg present.😉

1. Marjanne nieuwboer:
    16 oktober 2023
    Ik vindt het allemaal, romantische klinken daar
  2. Tanja:
    16 oktober 2023
    Waar is die foto van het strakke kapsel?
  3. Familie Heck:
    26 oktober 2023
    Tanja, als het goed is staat mijn foto met mijn strakke kapsel er gewoon tussen nu 😉😜