Dag 8: Luieren en lezen 🌊☀️

18 oktober 2023 - Kuta, Indonesië

Vandaag was een dag van uitslapen, laat ontbijten, een nieuw boek begonnen dus veel lezen en op het strand gelegen tegenover het hotel.

Ik heb me kort in zee gewaagd. Het water was heerlijk maar de stroming en de golven heel sterk en hoog. Telkens wordt je richting het strand gesmeten om vervolgens weer terug gezogen te worden in zee. Er waren veel surfers die zich telkens opnieuw in de golven gooiden om zich vervolgens zo snel mogelijk op hun plank te hijsen en zich door de golven te manoeuvreren.

Surfen op de woeste golven 🌊

Zo hebben we uren aan de rand van de branding liggen kijken en verder nog veel gelezen. Tussen de middag kan je hier voor een appel en een ei een mandje mie met saté bestellen. Kosten effe 3 euro.

Rond het einde van de middag zijn we langzaam richting bar gegane waar we nig een coctail hebben genomen en toen weer terug naar onze kamer om al het zand van ons af te spoelen.

Vanavond hadden we geen grote honger dus zijn we de weg overgestoken en 200 meter links van ons bij Holy Guacamoly een hapje gaan eten. Net nog even paar flessen water wezen halen en een bus Pringles en weer terug naar onze kamer. Vandaag maar eens een beetje op tijd slapen want de afgelopen dagen waren laat geweest en de warmte van zo'n 30-33 graden met een hoge luchtvochtigheid (zo'n 75%) putten je uit.

Selamat Malam!

1. Rob grunsfeld:
    18 oktober 2023
    Volgens mij hebben jullie heerlijke relaxte vakantie
  2. Rob grunsfeld:
    18 oktober 2023
    Btw krijg fotos niet open
  3. René:
    18 oktober 2023
    Geniet nog maar van die temperaturen. Ik zag dat het in Almere vandaag 7 graden was