Terug naar Williams Lake

15 mei 2017 - Williams Lake, Canada

IMG_5891

IMG_5890

Vanochtend vroeg opgestaan om weer terug te keren richting Williams Lake. We wilden vanochtend vroeg weg om begin van de middag onze camper weer neer te zetten op Stampede Campgroud en het cowboy museum te bezichtigen. Blijkt deze op maandag gesloten te zijn, hebben wij weer. Dan maar boodschappen halen bij Safe-on-food en een schitterend boek gekocht, Cariboo Chilcotin Coast, geschreven en geillustreerd door een goede vriend van Puncky en haar ouders, Chris Harris. Dit boek laat veel foto's zien van de omgeving waar Astrid gewoond en gewerkt heeft en is een mooi cadeau als afsluiting van deze periode.

De rest van de middag wat aangetut in de camper. Mijn blog bijgewerkt en een uur uit de lucht geweest in verband met een hevige regenval. Wifi meteen plat.

Nu nog een slok en dan naar bed. Tot morgen maar weer.

1. Familie Heck:
    16 mei 2017
    Lieve allemaal, met verbazing en plezier alles gelezen. ook bedankt voor de mooie kaart{die Wendy} Zondag voor mij meebracht van jullie. Ik kreeg van haar een schitterend boeket bloemen. Wat hebben jullie een geweldige vakantie en wat kan Marianne er super over vertellen.Ik ben trots op haar. Adriaan zorgt goed voor me.Wij hebben hier ook het een en ander meegemaakt,hoor je wel als je weer terug bent.Veel liefs van Mamma en groetjes van Adriaan.
  2. Lily:
    16 mei 2017
    Aloha familie Heck....helemaal geweldig jullie trip door Canada, een deel ervan. Fantastische foto's heb ik nu gezien en leuke verslagen....echt super. Nog héél veel genieten. Ik volg het.
    Groetjes Lily