Victoria Day Canada

21 mei 2017 - Vancouver Island, Canada

IMG_5965 (Astrid's nieuw hoed)  IMG_5964IMG_5963IMG_5967

Vandaag even geen enorm verhaal. Heerlijk met Astrid de stad ingetrokken en een echte meidendag gehad. Vanaf 10:00 tot 19:00 uur heerlijk geshopt en nogmaals Granville Island opgezocht (Astrid super leuke hoed gekocht in een oh zo leuke hoedenwinkel) en vervolgens de bus naar de andere kant van de stad gepakt richting Chinatown en Main Street.

Freek heeft heerlijk geluierd, gezond en veel gelezen. Toen we eindelijk bij de camper aankwamen, stond de roast schotel al in de oven geschoven. Wij hadden lekkere dolmades en olijven gehaald en hebben nog een grote salade gemaakt. Nadat alles klaar was hebben we heerlijk buiten in de zon gegeten.

Vanavond eens flink de camper uitgemest en alles wat we aan foldermateriaal en oude kleding hadden uit Astrid's tijd in Canada weggegooid.

Morgen gaan we vertrekken naar Horse shoe Bay om de oversteek te maken naar Vancouver Island. Wordt vervolgt....

IMG_5939

1. Rob grunsfeld:
    22 mei 2017
    Haha volgens mij komen jullie niet meer terug!! Wat een super vakantie
  2. Familie Heck:
    22 mei 2017
    Helaas Rob, we gaan er nog een weekje van genieten, maar aan dit moois komt een end. Bovendien gaan we Wendy nu toch wel erg missen. Ook wel weer super fijn om zo thuis te zijn. Xxx
  3. Wendy Kors:
    22 mei 2017
    Hi Marian, wat klinkt het allemaal goed! Geniet nog maar lekker van jullie laatste week.
  4. Familie Heck:
    23 mei 2017
    Gaan we zeker doen Wendy! Morgen het eiland verkennen en een boottour reserveren om orka's en walvissen te spotten.
  5. Ankie:
    23 mei 2017
    Nog in Stanley park of Capilano Bridge? Of bewaren jullie dat voor als je terugkomt van het eiland?
  6. Familie Heck:
    24 mei 2017
    Hoi Ankie, Helaas. Capilano wilden we wel doen, maar de prijzen waren zo achterlijk hoog, dat we dit liever bewaren voor Whale Watching. Stanley Park kunnen we wellicht nog bekijken op de terugweg als er nog tijd voor is, maar er is gewoon te veel om te zien. We moeten keuzes maken.